sponsor

READ , RATE and GET MONEY

Wednesday, July 7, 2010

INFO: BRIAN JOO di 8TV LIVE CHAT (1st Malaysia Fan Meeting)


Assalamualaikum semua dan HI,!!!!!

Ni diambil dari sumber ONE FINE DAY

"YAHOOOOO….terubat jugak hati nad kimchi. Sebab ape ek?Hah! nak tau sebab apa? Nad kimchi mula-mula dah putus harapan sebab tak dapat pergi 1st FAN MEETING BRIAN JOO. TERIMA KASIH banyak-banyak la buat 8TV NITE LIVE. BRIAN JOO akan live chat bersama peminatnya pada hari SABTU,10hb. Ingatkan dah tak leh tengok BRIAN JOO secara live. Dapat jugak,even walaupun di kaca televisyen saja.

Untuk live chat bersama BRIAN JOO pada hari Sabtu ini di 8TV Nite Live dengan
SMS 8CHAT <>mesej anda dan hantar ke 33399

KHAS untuk para peminat BRIAN JOO yang tidak dapat hadir ke FAN MEETING di SUNWAY PIRAMID . Tapi yang dah pergi pun memang digalakkan untuk join bersama.Kita memeriahkan lagi suasana di 8TV Nite Live.

Siapa BRIAN JOO ni?
Brian Joo merupakan penyanyi korea dan juga bekas ahli kumpulan FLY TO THE SKY. Kumpulan ini telah dibubarkan pada tahun 2009. Album solo pertama beliau THE BRIAN keluar pada tahun 2006 dan album kedua pada tahun 2009 Manifold. Brian dilahirkan pada 10 Januari 1981 di Los Angeles,Carlifornia. Disebabkan itulah brian Joo ni fasih berbahasa English. Brian Joo akan bertemu peminatnya buat pertama kalinya di Malaysia pada 10 JULAI ini di Sunway Piramid jam 3 petang. Untuk maklumat lanjut anda boleh layari


Ni MDD nak kongsi skit MV BRIAN JOO

MY GIRL
Credit to koreanpride2@yoputube.com





INSIDE MY HEAD
credit to AznSamManMV@youtube




1 comment:

  1. saya tak kenal pun dia ni tapi ini ke artis diminati perempuan2 di malaysia?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails