sponsor

READ , RATE and GET MONEY

Wednesday, June 30, 2010

INFO: PELAKON WINTER SONATA BUNUH DIRI

Drama yang paling popular dan menyentuh hati




Hi semua!!!....



Siapa pernah tengok winter sonata? Drama Winter Sonata ni, boleh dikatakan drama korea yang pertama tayang di Malaysia (tak silap MDD la). MDD memang minat abis dekat cerita ni. Tangkap leleh ar.huhuhuh...


MDD nak bagitahu berita kurang menarik ni. Kalau dengar pun mesti tak percaya. MDD sendiri masih tak percaya yang salah seorang pelakon winter sonata.( Boleh dikatakan , pelakon ni penaraju utama jugak la) mati bunuh diri. BETUL KE NI?????

Pelakon winter sonata tersebut ialah PARK YONG HA(kalau tengok kat pic atas tue, yang kedua dari kiri). Beliau juga merupakan seorang penyanyi. Selain winter sonata, drama lain yang beliau berlakon adalah ON AIR, MEN's STORY dan banyak lagi la. Seorang pelakon yang amat berbakat

Bagaimana PARK YONG HA mati? Ni pun MDD agak terkejut jugak,beliau mati bunuh diri dengan menggantungkan dirinya menggunakan wayar telefon. Uish, dahsyatnya. Macam agak stress jer.Sebelum PARK YONG HA mati, beliau tidak henti-henti mengucapkan " Saya minta maaf" kepada keluarga dan ayahnya. Walaupun polis mengatakan bunuh diri, tetapi ada lagi butiran yang masih dirahsiakan.


Apa-apa pun mungkin dah ajalnya. Tetapi bagi peminat-peminat PARK YONG HA dan industri seni . Mereka telah hilang seorang pelakon dan penyanyi yang berbakat. Beliau akan dikebumikan pada 2 Julai.



sumber:allkpop,tiffannyinkimchiland

1 comment:

  1. orang xdaq agama memang macam tuh..

    Jum singgah belog Pink!

    Cute tu hodoh!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails